Obecnie poszukiwanie ciekawej formy promocji swojej firmy może być dla Ciebie naprawdę problematyczne. Jak się bowiem okazuje krówki reklamowe to ciekawy nośnik informacji o naszym przedsiębiorstwie. Dowiedz się więcej na temat tego, gdzie możesz je znaleźć oraz dlaczego mogą stać się dla Ciebie ciekawą alternatywą dla standardowych form promocji, takich jak: breloczki, wizytówki lub plakaty i ulotki.

Krówki reklamowe – allegro

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, dlaczego warto wybrać krówki reklamowe do promocji swojej firmy, już przybliżamy Wam ich najbardziej istotne zalety. Na samym początku jednak musimy powiedzieć Wam, gdzie możecie znaleźć tego rodzaju produkty. Krowki reklamowe można znaleźć w Warszawie, Krakowie, czy Poznaniu ze względu na to, że coraz więcej firm, które świadczy usługi reklamowe włączają opcję do stworzenia krówek reklamowych dla klientów do swojej oferty. Niemniej jednak te produkty możesz kupić także za pośrednictwem allegro i w innych miejscach bez wychodzenia z domu.

Krówki reklamowe – cena

Zastanawiasz się nad tym, jaka jest cena krówek reklamowych, które wybrana firma może dla Ciebie stworzyć w ramach promocji? Zazwyczaj cena ta jest wyliczana na podstawie zamówionych kilogramów. Ceny zamówienia o wielkości jednego kilograma wahają się w granicach 25-60 złotych. Czy cena ma wpływ na smak? Nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz wybranych krówek reklamowych. Istotnym aspektem w trakcie składania zamówienia jest również fakt, aby krówki reklamowe, a dokładniej ich papierek był wyposażony w kluczowe informacje na przedsiębiorstwa. Dlatego też, jeśli nie posiadasz logo, dobrze aby zostało ono wcześniej zaprojektowane.

Jakie informacje powinny zawierać krówki reklamowe?

Krówki reklamowe oprócz logotypu powinny zawierać odpowiednie informacje, które pozwolą na to, aby nasza marka była nie tylko lepiej rozpoznawalna, ale również po to, aby klienci mogli się z nami skontaktować. Dlatego na papierkach od krówek (w końcu do dyspozycji mamy dwie strony) warto umieścić logotyp, a także numer telefonu, stronę internetową lub adres siedziby, w przypadku, kiedy nasza firma świadczy usługi stacjonarne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *